I.C. on the WEB PRoject PEnding ...  
Výběr
  • Kadett
  • Novinky
  • Omega
  • Omega 3000
  • Sierra
  • Archiv
  • Březen 2006 (7)
  • Duben 2006 (2)
  • Říjen 2006 (1)
  • Duben 2007 (1)
  • Říjen 2008 (1)
  • Listopad 2011 (1)
  • Leden 2016 (1)
  • Hledej
    Odkazy
    Kontakty
     Email ic@gsi.cz

    Člen a zakladatel klubu GSi.CZ
    nezávislé hodnocení internetových obchodů, vyhledávání obchodů a zboží
    systém internetového obchodu na míru
    Reklama
    Foto 2/57 (polorozebranej Káďa)Dneska jsem se do toho zase trošičku vložil a pokračoval v odstraňování dalších a dalších součástí auta. Musím říct, že lítalo hodně sprostých slov a to hlavně při odmontovávání pravých dveří. Čep spodního pantu byl nějak poškozenej a zabralo asi 3 hodiny jen samotný vyražení tohohle čepu. Musím tu Bradmanovi poděkovat za skvělou pomoc při tomhle trápení, protože bez něj bych to asi nikdy neudělal. Po vysazení dveří už šlo zase všechno jako po másle a já byl ve svým živlu - elektrickej šroubovák se nezastavil a věci z autá lítaly jedna za druhou ... smiley Čekal jsem, že na mě po odstranění koberce vybafne nějakej bubák v podobě pokročilé koroze podlahy a byl jsem sám překvapenej, že to nakonec nebylo tak hrozný. Každopádně podlaha měla být před dvěma a půl lety vyvařovaná ... no nic, všechno (a všichni) nemůže být tak, jak si člověk přeje. Rozebírat to nebudu, komu se chce, ten si to najde někde na starým webu.
    Ještě si musím postěžovat s jednou věci - už už jsem měl málem C20LET, dokonce s celou Calibrou. Ale lidi jsou všelijací a i přes jasnou domluvu ji majitel prodal jinýmu šťastlivci. Předpokládám, že nemusím složitě popisovat, jak moc jsem nasranej.
    Foto 16/43Tak dneska jsem se do toho trošku opřel a demontoval jsem z motorovýho prostoru víceméně všechno. Jen věci kolem brzd se mi dneska dělat nechtělo. Z auta šly i věci, kterých se lidská ruka nedotkla od výroby (a to ještě kdo ví, jestli je tam vůbec montoval člověk). Nafotil jsem samozřejmě i "pár" foteček.
    Foto 8/21 (táhni!)O víkendu jsme převezli Kadetta do jeho novýho domova - do dílny, kde bude teď asi hodně dlouho přebývat. Snad se mu tu bude bydlet dobře. Teď už může začít první fáze všech plánovaných úprav a sice rozebrani celýho auta do šroubečku, prostě na holou karoserii. Na té se toho bude předělávat asi nejvíc a taky se na to nejvíc těším smiley
    Foto 1/4 (už bejvalej C20XE)Původní motor C20XE jsem prodal (snad do dobrých rukou) a tady je posledních pár fotek tohohle motoru. Přeju novýmu majiteli, ať mu dobře slouží. Tenhle motor mi udělal perfektní službu a myslím, že si za ty 2 roky u mě v autě celkem dost užil smiley A co vlastně bylo důvodem prodeje motoru? Jednoduše je v plánu jinej motor a to C20LET, teda až se mi ho podaří sehnat (kdyby někdo o nějakým věděl, budu rád). Ale motor je až to poslední, protože na autě je ještě tolik jiné práce, že se z toho asi po.... smiley
    Foto 2/15 (Ford Sierra 2.3D Ghia)Protože jsem s Kadettem denně jezdil (do práce a pod.), bylo potřeba pořídit další vozidlo. Jinak by se nedalo na Kadettu pracovat, protože i díky tomu, že jsem s ním denně jezdil, musely být všechny úpravy kompromisem a taky nešlo na autě dělat nic, kvůli čemu by nemohl delší dobu jezdit. Víceméně náhodou mě zaujal inzerát na auto, který odpovídá přesně mé představě levnýho, úspornýho, velkýho, pohodlnýho a spolehlivýho auta na běžný ježdění - Ford Sierra 2.3 D Ghia (tedy maximální výbava). Neváhal jsem, a okamžitě ji koupil. Prostě jsme si padli do oka a vůbec mi nevadí, že je to přes 20 let starý auto. Ja prostě tyhle old school auta žeru smiley
    Pro začátek trošku přiblížím, co bylo potřeba zajistit, aby se na tomhle projektu mohlo vůbec začít pracovat. V první řadě bylo potřeba mít kde na něm pracovat. Naštěstí nejsem jedinej, kdo takovej prostor potřeboval. Takže jsme dali tři hlavy dohromady, přesněji tři peněženky, a pronajali si ideální prostor - dílnu na cca 4 auta. Tu ale bylo potřeba napřed vyklidit, uklidit a prostě celkově trochu zkulturnit a následně do dílny přestěhovat obsah 3 garáží (díly, součástky, nářadí, auta ...). Jak to probíhalo, je myslím dost dobře vidět na následujících fotkách. Musím zdůraznit, že tohleto se dělo na přelomu ledna a února, tedy v těch největších mrazech, jaký letos v zimě byly. Brrr, ještě teď mi běhá mráz po zádech, když se na ty fotky podívám.
    Na těchto stránkách bude průběh prací na novém projektu. Vlastně to není úplně nový projekt, ale jen přechod jednoho projektu na jiný (proto level 2). Úpravy měho Kadetta totiž budou pokračovat tím, že se celý rozebere do šroubečku a postaví se na něm nový, čistě závodní vůz. Výsledkem by měl být vůz pro skupinu N2000+ pro závody do vrchu, tedy vozy sériové/tuning s obsahem motoru nad 2000ccm.
    Staré stránky zůstávají i nadále v provozu, ale jen jako archív. Přeci jen je na nich přes 200MB fotek, které mohou občas někoho zajímat.