I.C. on the WEB PRoject PEnding ...  
Výběr
  • Kadett
  • Novinky
  • Omega
  • Omega 3000
  • Sierra
  • Archiv
  • Březen 2006 (7)
  • Duben 2006 (2)
  • Říjen 2006 (1)
  • Duben 2007 (1)
  • Říjen 2008 (1)
  • Listopad 2011 (1)
  • Leden 2016 (1)
  • Hledej
    Odkazy
    Kontakty
     Email ic@gsi.cz

    Člen a zakladatel klubu GSi.CZ
    nezávislé hodnocení internetových obchodů, vyhledávání obchodů a zboží
    systém internetového obchodu na míru
    Reklama
    Musím s politováním oznámit, že ruším tento (potencionálně zajímavej) projekt. Po dlouhým zvažování a otálení jsem se rozhodl dále nepokračovat na tomhle autě. Hlavním důvodem je nemožnost (nebo možná neschopnost) sehnat za rozumný peníze některý podstatný součásti, bez kterých by tenhle projekt neměl smysl. Rozhodl jsem se tedy začít od nuly na něčem úplně jiným.

    POZOR: Všechny součásti kadetta, který mám, jsou na prodej - v podstatě všechno, kromě motoru. Nejradši bych to prodal všechno najednou, ale pokud máte někdo zájem jen o něco konkrétního, můžeme se nějak domluvit. Jen pro doplnění, auto má doklady v pořádku a STK do 12/2006. Mohl bych tu sepsat celej seznam věcí z auta, ale jednodušší asi bude, když mi v případě zájmu o něco prostě napíšete buďto sem do komentářů, nebo na email nebo na ICQ nebo ... no prostě kontakty na mě jsou vlevo smiley
    Foto 88/94Tenhle víkend jsem pokračoval v odtuňovací kůře - pustil jsem se k odmontování prahů. To jsem ale netušil, co uvidím. Moje mínění o kvalitně provedené karosářské práci vzalo za svý a jen jsem se utvrdil v tom, že co si člověk neudělá sám, tomu se nedá věřit. Dál už to komentovat nebudu, nakonec z fotek je všechno krásně vidět ( možná by se spíš hodilo napsat škaredě ). Každopádně jsem tím strávil celý sobotní odpoledne. V neděli jsem pokračoval v odmontovávání dalších částí auta. Docela mě překvapilo, kolik některý věci váží. Například šíbr má snad 30 kilo (no dobře, tak jen asi 10 kilo, ale i tak je to moc). Původně jsem ho chtěl zachovat, ale takovou těžkou věc už v autě rozhodně nechci - střecha se zavaří a hotovo smiley Nebo třeba koncovej tlumič - sice je to Remus, ale to neomlouvá jeho 8 kilo. Ten už zpět taky nepůjde, protože by stejně nevyhovoval plánům. Teď už zbývá jen nádrž, brzdy, řízení a skla a zbude jen holá karoserie. Na to se už vážně těším - konečně se budu moct pustit do nějaké tvůrčí práce.
    Foto 57/77Tak dneska jsem se na to zase vrhnul a pokračoval jsem demontáží palubní desky a celkově věcí v interiéru a elektroinstalace. U elektriky jsem se nejvic popral s odpojováním autoalarmu, jinak šlo všechno jako po másle. No a samozřejmě jsem i našel další korozi, a ta mě vážně nepotěšila. Pod předním odhlučněním podlahy ( pěkně jsem ho potrhal, když jsem ho z auta doloval, ale zpátky už ho vracet stejně nebudu, tak co smiley ) to vypadalo hrozně. Na fotkách je opět vidět, jak vypadá podlaha která byla před 3 lety vyvařovaná. Naštěstí mě nemusí zajímat koroze přímo na plechu podlahy, protože ten půjde stejně do háje a bude se nahrazovat hliníkovým plechem. Ale kde mě to vážně štve, je uložení předních ramen, kde se to bude muset zase celý vyvařit. Ale nakonec i tam je to fuk, protože se tam stejně bude vařit uchycení rámu, takže by se do toho vrtalo tak i tak. Nakonec jsem toho demontoval víc, než jsem měl dneska v plánu a rozebral jsem i kompletně plasty a čalounění v interiéru včetně kufru plus spoustu dalších věcí jako jsou zadní světla, třetí dveře, zadní nárazník a tak podobně.
    Foto 2/57 (polorozebranej Káďa)Dneska jsem se do toho zase trošičku vložil a pokračoval v odstraňování dalších a dalších součástí auta. Musím říct, že lítalo hodně sprostých slov a to hlavně při odmontovávání pravých dveří. Čep spodního pantu byl nějak poškozenej a zabralo asi 3 hodiny jen samotný vyražení tohohle čepu. Musím tu Bradmanovi poděkovat za skvělou pomoc při tomhle trápení, protože bez něj bych to asi nikdy neudělal. Po vysazení dveří už šlo zase všechno jako po másle a já byl ve svým živlu - elektrickej šroubovák se nezastavil a věci z autá lítaly jedna za druhou ... smiley Čekal jsem, že na mě po odstranění koberce vybafne nějakej bubák v podobě pokročilé koroze podlahy a byl jsem sám překvapenej, že to nakonec nebylo tak hrozný. Každopádně podlaha měla být před dvěma a půl lety vyvařovaná ... no nic, všechno (a všichni) nemůže být tak, jak si člověk přeje. Rozebírat to nebudu, komu se chce, ten si to najde někde na starým webu.
    Ještě si musím postěžovat s jednou věci - už už jsem měl málem C20LET, dokonce s celou Calibrou. Ale lidi jsou všelijací a i přes jasnou domluvu ji majitel prodal jinýmu šťastlivci. Předpokládám, že nemusím složitě popisovat, jak moc jsem nasranej.
    Foto 16/43Tak dneska jsem se do toho trošku opřel a demontoval jsem z motorovýho prostoru víceméně všechno. Jen věci kolem brzd se mi dneska dělat nechtělo. Z auta šly i věci, kterých se lidská ruka nedotkla od výroby (a to ještě kdo ví, jestli je tam vůbec montoval člověk). Nafotil jsem samozřejmě i "pár" foteček.
    Foto 8/21 (táhni!)O víkendu jsme převezli Kadetta do jeho novýho domova - do dílny, kde bude teď asi hodně dlouho přebývat. Snad se mu tu bude bydlet dobře. Teď už může začít první fáze všech plánovaných úprav a sice rozebrani celýho auta do šroubečku, prostě na holou karoserii. Na té se toho bude předělávat asi nejvíc a taky se na to nejvíc těším smiley
    Foto 1/4 (už bejvalej C20XE)Původní motor C20XE jsem prodal (snad do dobrých rukou) a tady je posledních pár fotek tohohle motoru. Přeju novýmu majiteli, ať mu dobře slouží. Tenhle motor mi udělal perfektní službu a myslím, že si za ty 2 roky u mě v autě celkem dost užil smiley A co vlastně bylo důvodem prodeje motoru? Jednoduše je v plánu jinej motor a to C20LET, teda až se mi ho podaří sehnat (kdyby někdo o nějakým věděl, budu rád). Ale motor je až to poslední, protože na autě je ještě tolik jiné práce, že se z toho asi po.... smiley